Handelsbetingelser

LEVERING:

Bestilles flere varer samtidig, forbeholder vi os ret til at levere dem ad flere omgange. Alle leveringer foregår pr. post eller med GLS - enten om dagen eller om aftenen. Spørg dit lokale posthus, om det har aftenlevering. Hvis ikke, kan vi levere det direkte til dit arbejde, hvorved du slipper fuldstændig for posthuset.

Ved køb for mere end 500 kr. er forsendelsen portofri i Danmark. Ved køb under 500 kr. skal der påregnes: DKK 39-60,- i forsendelse.

Ved levering udenfor Danmark skal der påregnes DKK 99,- i forsendelse. Ved køb over DKK 600,- er forsendelse gratis.

For udenlandsordrer gælder følgende med GLS Euro Parcel shipping:

If no-one is present at the time of the attempted delivery, the next steps of GLS will depend on what is customary in the country in question. In many countries it is common practice that neighbours accept parcels. GLS drivers then leave a notification card for the recipient. If there are GLS ParcelShops in the country, these can be used as an alternative delivery address. But the customer will always be notified via email or SMS on where to pick up the parcel.

BETALING:

Vi modtager Dankort, MasterCard, Diners og Visa. Betaling kan også indbetales på vores konto i Fælleskassen. Hvis du betaler med kort, vil alle fortrolige oplysninger blive krypteret, så de ikke kan aflæses af uvedkommende. Oplysninger om kort mv. bliver ikke gemt på vores server, men bruges kun i forbindelse med godkendelse af din betaling. Vi hæver ikke betalingen fra dit kort, før varen er afsendt.

RESTORDRE:

Det kan ske, at det ikke er os muligt at levere alle køb her og nu. En vare kan blive revet ned af hylderne i en sådan fart, at vi pludselig står med et tomt lager. Skulle det ske, gør vi selvfølgelig alt hvad der står i vores magt for at få bestilt varen hjem hurtigst muligt. Når du bestiller, kvitterer vi med en e-mail, således du ved, hvornår du kan regne med at få varen. vi holder dig løbende orienteret om varen.

RETURNERING:

Lever købet ikke op til dine forventninger, sender du det tilbage. Origreen tilbyder produkter af høj kvalitet og der lægges stor vægt på, at enhver vare - stor som lille - er i perfekt stand. Hvis ikke du er fuldstændig tilfreds med det, du har købt, kan du returnere det. Det eneste, du i givet fald betaler, er posttaksten for at sende varen tilbage. Du har 14 dages fortrydelsesret og 14 dages ombytningsret. Er en vare taget i brug inden returnering, laver vi en konkret vurdering af varens gensalgsværdi og returnere beløbet til dig. Dertil har du 24 måneders reklamationsret. Fortrydelsesretten forfalder hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årssager ikke er egnet til at blive returneret. Det betyder, at fødevarer ikke må have været åbnet. I det tilfælde er varens værdi reduceret til 0 kr.

Er varen beskadiget, kontakter du os blot. Det er en god ide at have varenummeret ved hånden, når du ringer. Nummeret står på den ordrebekræftelse, vi sender til dig.